آکادمی برنامه نویسان

لوگو
https://barnamenevisan.info/a/q2

چگونه یک فریلنسر حرفه ای شویم؟

  • یکشنبه 1 اسفند 1400
  • 2097 بازدید

به آزادکار که فعالیت های تخصصی خود را برای شرکت های مختلف انجام می دهد فریلنسر میگویند.فریلنسر در پروژه های مختلف در دسترس است و تنها کارفرمایش تغییر میکند

چگونه یک فریلنسر حرفه ای شویم؟

به آزادکار یا کارمند آزاد که فعالیت های تخصصی خود را برای شرکت های مختلف انجام می دهد فریلنسر می گویند.فریلنسر به فردی اطلاق می شود که بدون این که به شخص یا شرکت خاصی تعهد دهد در مجموعه های مختلف به فعالیت تخصصی و حرفه ای می پردازد این شخص در پروژه های مختلف در دسترس است و تنها کارفرمایش تغییر می کند.

زمینه های مختلف آزادکاری یا freelancer

در صنایع فرهنگی و خلاق اصطلاح "آزادکاری"شایع است. فردی با قراردادی مستقل به رابطه و همکاری طولانی مدت با یک سازمان متعهد می شود و در عین حال این همکاری را با سایر سازمانها نیز ادامه می دهد. زمینه ها؛ حرفه ها و صنایعی که در آن آزاد کاری یا freelancer  رایج است: موسیقی، نوشتن، برنامه نویسی کامپیوتر؛ طراحی وب؛ طراحی گرافیک؛ ترجمه و تصویرگری؛ تولید فیلم و ویدئو و سایر کارهای پروژه ای می باشند . این که یک فرد freelancers یا آزاد کاری را انتخاب کند می تواند دلایل مختلفی داشته باشد اما انتخاب این موضوع می تواند راهی برای کسب درآمد اضافی باشد. با آزادکاری استقلال بیشتری برای کار دارید و می توانید به صورت نیمه وقت و یا تمام وقت کار کنید. برای یک طراح وب و برنامه نویس بهترین گزینه کاری فریلنسری است او با این کار امکان فعالیت گسترده ای را دارد و می تواند با دریافت پروژه های مختلف، حیطه کاری خود را گسترده تر و در نتیجه به شکوفایی نزدیک شود. اما این که چگونه تبدیل به یک فریلنسر شوید بسته به این است که چقدر مهارت دارید و چگونه برنامه نویسی را آموخته اید.

فریلنسر از کجا شروع می کند

سوال بسیاری از افراد که می خواهند در این راه گام بردارند این است از کجا شروع کنیم؟ چگونه یک آزاد کار حرفه ای شویم؟ پله ی اول شروع به کار این است که روی خود سرمایه گذاری کنید. با یادگیری برخی دانش ها که در اینجا بیشتر طراحی وب و برنامه نویسی مد نظر است می توانید اولین گام برای تحقق آرزوهایتان و تحول در زندگیتان را بردارید. برای این امر یک دوره جدید ببینید و سعی کنید خیلی دقیق و حرفه ای در این مهارت خبره شوید. آموزشگاه برنامه نویسان یکی از آموزشگاههای معتبر و تخصصی در زمینه آموزش انواع زبان های برنامه نویسی است که می تواند همان نقطه شروع برای حرفه ای شدنتان باشد. این آموزشگاه تمام دوره های آموزشی خود را از صفر یا مبتدی تا پیشرفته به علاقه مندان ارائه می کند.  شما در این آموزشگاه مهارت های دانشی و فنی را به خوبی کسب خواهید کرد و می توانید با این پشتوانه خیلی زود وارد بازار کار شده و به صورت یک فریلنسر موفق شروع به کار نمایید. این آموزشگاه با آموزش تمامی دوره های برنامه نویسی به صورت پروژه محور به شما در زمینه کسب تجربه و کار با ابزارهای واقعی و حرفه ای و بروز برنامه نویسی کمک شایانی می کند. آموزشگاه برنامه نویسان یکی از آموزشگاه هایی است که به سوی حرفه ای شدن شما را سوق می دهد.

فریلنسر بودن

آزاد کار بودن این مزیت را دارد که مدیر خودتان هستید. شما در این کار پابند مکان و زمان نخواهید بود و لازم نیست صبح در ساعت مشخصی در محل کار خود حاضر باشید و یا در تایم مشخصی با حقوق محدود کار کنید بلکه تمام این موارد را خودتان می توانید مدیریت نمایید. اصل مهم فریلنسری ارتباط است که از طریق اینترنت انجام می شود، این کار هزینه ای برای شما در بر نخواهد داشت تنها هزینه ای که برای رفتن به بازار کار و کسب درآمد کرده اید یادگیری آموزش هایی بوده که مورد نیازتان است. سایتهای مختلفی برای فریلنسر ها وجود دارد که می تواند به شما کمک کند به راحتی با افرادی که به تخصص شما نیاز دارند تعامل داشته باشید این که شما یک پروژه را به بهترین شکل انجام دهید و تبدیل به یک فریلنسر موفق شوید ارتباط زیادی به نوع تخصص و مهارت و دقت شما دارد. برای این که خود را خوب معرفی کنید باید رزومه عالی و پر باری داشته باشید.

چگونه یک فریلنسر حرفه ای شویم؟

هر تخصصی را بتوانید در اینترنت به اشتراک بگذارید و خدمات مربوط به آن را انجام دهید شما را قادر خواهد ساخت در دنیای فریلنسر ها فعالیت کنید. اما لازمه این کار این است که شما برخی نکات را پیگیرانه انجام دهید تا در این راه کم کم گام در راه حرفه ای شدن بردارید، ارتباط مناسب با شبکه ها بخصوص ایجاد روابط دو طرفه با هم صنفان خود اولین اصل گام نهادن در دنیای فریلنسری است این کار باعث می شود به سوی فعالیت پویا پیش روید و کسب و کارتان تپنده و زنده بماند، آزاد کاری غیر قابل پیش بینی است زیرا شما ممکن است پروژه های مختلفی در یکماه داشته باشید و در ماه بعد خبری از پروژه نباشد و یا تعداد آنها بسیار اندک باشد. گام درست در این زمینه این است که خود را دست کم نگیرید و ارتباطات موثر خود را حفظ نمایید اگر برخلاف این موضوع عمل کنید خیلی زود کسب و کارتان به بن بست می خورد و رکود باعث خیلی مسائل بعدی خواهد شد. برای این که مستحکم در این راه گام بردارید به مهارت اندوزی و کسب تجربه بپردازید.

آموزشگاه برنامه نویسان در خدمت فریلنسر های آینده

اینترنت و رواج استفاده از آن و همین طور فناوری های مختلف اطلاعاتی باعث شده آزاد کاری به نوعی توسعه چشمگیری یابد. این موضوع در اقتصاد آزادکاران نقش دارد. تکنولوژی های اطلاعاتی باعث شده آزادکاران به راحتی پروژه های متعدد و زیادی از راه دور دریافت نمایند. جامعه خدمات مختلف و نوین را با توجه به توسعه تکنولوژی اطلاعات می طلبد که به فراخور آن پتانسیل بالایی برای آزاد کاری دارد. یک مجموعه آموزشی معتبر که می تواند در راستای همین موضوع، خدمات و آموزش های ارزنده و کاربردی به علاقه مندان به آزادکاری بدهد؛ آموزشگاه برنامه نویسان است. انواع خدمات امنیت وب، طراحی و توسعه وب؛ زبان های برنامه نویسی و طراحی سایت و ساخت اپلیکیشن و ... از جمله این آموزش هاست. که خود خدمتی نوین در راستای تربیت نیروی ماهر آزادکار است این آموزشگاه با توجه به نیاز جامعه، دوره های مختلف و متعددی را مطابق با علم روز و نیاز جامعه برگزار می کند که با به کارگیری اساتیدی مجرب شما را در راستای دستیابی به استقلال شغلی و مالی یاری می رساند. اقتصاد فارغ التحصیلان برای یافتن شغل در زمان کوتاه و کسب درآمد بیشتر و استفاده از اطلاعات روز از اهداف آموزشگاه است. استفاده از تجربیات فراوان و اطلاعات به روز اساتید متخصص آموزشگاه می تواند شما را در تبدیل شدن به فریلنسر حرفه ای همراهی کند.

مشاور پروژه های برنامه نویسی و بازاریابی الکترونیکی

آیا نیاز به یک مشاور حرفه ای و مجرب در پروژه های برنامه نویسی و یا پروژه های بازاریابی الکترونیکی خود دارید ؟

مهندس ایمان مدائنی مدرس بین المللی و رسمی مایکروسافت، مدیر و موسس انجمن برنامه نویسان و آموزشگاه برنامه نویسان ، دارای مدارک رسمی Microsoft Certified Trainer - MCT و MCSD و MCP و MCSE و MCSA از مایکروسافت، مشاور چندین سازمان و ارگان دولتی و شرکت های خصوصی، می تواند در این مسیر شما را همراهی نماید.

آخرین مقالات

مشاهده همه