آکادمی برنامه نویسان

لوگو
https://barnamenevisan.info/a/p2

تفاوت آموزش فردی برنامه نویسی با یادگیری در آموزشگاه

  • یکشنبه 1 اسفند 1400
  • 1775 بازدید

آموزش فردی برنامه نویسی معایبی دارد که نمی توان آن را راهی برای حرفه ای شدن دانست. آموزش فردی برنامه نویسی یعنی دریافت اطلاعات از طرق مختلف.

تفاوت آموزش فردی برنامه نویسی با یادگیری در آموزشگاه

تفاوت آموزش فردی برنامه نویسی با یادگیری در آموزشگاه در چیست؟ این سوالی است که ذهن بسیاری از افراد را به خود مشغول کرده است. در اینجا بحث اصلی یادگیری در آموزش فردی برنامه نویسی و یادگیری در آموزشگاه است. کدام بهتر است و هر کدام چه مزایا یا معایبی دارد؟

یادگیری در آموزش فردی برنامه نویسی

باید بدانید بین یادگیری و آموزش تفاوت وجود دارد. زمانی که از یادگیری حرف به میان می آید یعنی شما به هدفی دست یافته اید و زمانی که آموزش مطرح است، یعنی اطلاعاتی را دریافت نموده اید. درست است که این دو مورد با هم مرتبط هستند اما هر کدام زوایای مختلفی دارند. آموزش فردی به معنی فراگیری اطلاعات از طرق مختلف مثل نوشتن، دیدن و شنیدن است. یادگیری اما بیشتر جنبه عملی دارد. فراگیری یا یادگیری در زمینه توسعه توانایی ها موثر است. این مطلب در آموزش فردی برنامه نویسی هم صادق است یعنی در آموزش فردی برنامه نویسی شما اطلاعاتی را به طرق مختلف دریافت می نمایید و تضمینی به فراگیری آن نیست.

آموزش فردی برنامه نویسی می تواند توانایی عملکرد خوب و صحیح را از فرد بگیرد یا خلاقیت او را محدود نماید و اطلاعات به صورت نادرستی در ذهن فرد جا بیفتد. آموزش فردی در برنامه نویسی ریسک فراگیری اشتباه را دارد و ریسک محدودیت اطلاعات در این نوع آموزش وجود دارد ضمن این که هیچ تضمینی بر درست بودن منابعی که اطلاعات را از آن دریافت کردید؛ وجود ندارد. آموزش، ابزاری برای محقق شدن فراگیری یک مطلب است این مطلب هر چه باشد از طریق آموزش انتقال می یابد.

چگونه برنامه نویسی را شروع کنیم؟

افراد زیادی به مباحث برنامه نویسی علاقه مندند؛ اما پیچیدگی های یادگیری این دانش بسیاری از افراد را دچار تردید نموده که چه راهی برای یادگیری می تواند به آنها کمک کند تا بهتر و صحیح تر در این راه گام بردارند. سوالات بیشماری که در یادگیری برنامه نویسی با آن مواجه می شوید و خطاهایی که گاهی حل کردنشان یک ماهی وقت شما را خواهد گرفت نشان از این دارد که آموزش فردی برنامه نویسی نمی تواند شیوه ی درستی برای یادگیری این علم باشد. یادگیری پیش نیاز ها در آموزش فردی برنامه نویسی ممکن است شما را از همان ابتدای راه دلزده نماید یا مفاهیمی چون طراحی و تحلیل فلوچارت و الگوریتم به راحتی برایتان قابل حل نباشد؛ این جاست که لزوم بهره مندی از فضای آموزشی برای دست یابی به آنچه فکر می کنید برای تبدیل شدن به یک برنامه نویس حرفه ای به آن نیاز دارید، نمایان می شود.

در آموزشگاه مباحث را به درستی خواهید آموخت ضمن اینکه به تبادل اطلاعات و یادگیری اصولی این دانش دست می یابید. در آموزشگاه ها اصول خاصی رعایت می شود که فرد در آموزش فردی برنامه نویسی ممکن است خود را ملزم به انجام آن نداند و به همین دلایل در یادگیری و انجام آن سهل انگاری کند تمام این موارد و مواردی که پس از این خواهد آمد همیشه لزوم استفاده از فضایی آموزشی همگانی را بیشتر نمایان می کند. برای این که اصول و مفاهیم فناوری اطلاعات و ارتباطات را درک کنید قطعا به یک راهنمای با تجربه نیاز دارید.

یادگیری برنامه نویسی در آموزشگاه

برای این که یادگیری برنامه نویسی را شروع کنیم باید مشخص کنیم هدفمان از یادگیری برنامه نویسی چیست و به چه طریقی می توانیم به این مهم دست پیدا کنیم. آموزش با هدف تسهیل فرایند یادگیری و بهبود سطح اطلاعات انجام می شود این تعریف به ما کمک می کند بهتر تصمیم بگیریم. در یادگیری برنامه نویسی در آموزشگاه این حسن وجود دارد که شما اصول را به صورت پایه ای و درست بیاموزید یک راهنما در آموزشگاه همراهیتان می کند که صحیح ترین مطالب و راهکارها را دنبال کنید؛ این سبک یادگیری به افراد می آموزد چگونه برنامه نویسی را دقیق و اصولی یاد بگیرند. اگر به اشکالی برخوردند به راحتی و با صرف زمان کمی حل خواهد شد، خلاقیت شخصی فرد در این نوع آموزش تقویت می شود؛ آموزش در آموزشگاه با توجه به جو آموزشی نوعی بستر تبادل اطلاعات و رفع اشکال را برای دانش پژوه فراهم می کند و فرد می تواند به راحتی مشکل خود را مطرح نماید و اساتید در رفع مشکل به کمک او می آیند.

آموزش در آموزشگاه فرد را سریع تر پیش می برد و نظم و تمرین حاکم بر آن می تواند زمینه ساز موفقیت شخص شود. این امر در آموزش فردی یادگیری برنامه نویسی محقق نخواهد شد و فرد به تنهایی با تحمل سختی در راهی قدم می گذارد که ممکن است صحیح نباشد. یادگیری برنامه نویسی در آموزشگاه فرد را ملزم می کند طبق برنامه با جزییات و دقیق پیش رود.

کدام نوع آموزش بهتر است؟

آموزش فردی برنامه نویسی به نوعی یک آموزش غیر حضوری قلمداد می شود اما در مورد اینکه کدام آموزش بهتر است، به جرات می توان گفت برای رسیدن به آنچه که به خاطرش برنامه نویسی را شروع کرده اید ثبت نام در آموزشگاه بهترین گزینه می باشد. این موضوع ربطی به اراده شما ندارد در آموزش فردی برنامه نویسی شما حتی نمی دانید مطلبی که یاد می گیرید صحیح است و یا نه. اسمارت ون ها و موبایل ها و وب سایت ها هر روز در حال تغییر و به روز رسانی هستند با آموزش فردی نمی توانید همسو با این روند رشد علم و فناوری که همچنان هم در حال گسترش است پیش روید. برای این که دچار سردرگمی نشده و به طور جامع، گام به گام برای ساخت هر برنامه ای و طراحی هر وب سایتی دانش کافی را داشته باشید در آموزشگاه ثبت نام نمایید. در آموزشگاه مباحث ریسپانسیو و مبانی جستجوگرها، طراحی وب سایت را به گونه ای می آموزید.

آموزشگاه برنامه نویسان

یکی از آموزشگاه های معتبر که دوره های مختلفی برای آموزش برنامه نویسان برگزار می نماید و کلیه آموزش های این آموزشگاه تضمین شده است. تمامی دوره ها از مبتدی تا پیشرفته طراحی شده است این آموزشگاه در دوره های مختلف دانش پژوهان را با مفاهیم برنامه نویسی آشنا ساخته و محیط های مختلف برنامه نویسی را معرفی می کند. همچنین با ابزارهای واقعی و فناوری های روز دنیا، پلتفرم ها و ویرایشگر ها و پلاگین های متعدد و هر آنچه شما برای دانش برنامه نویسی به آن نیاز دارید تا وارد بازار کار شده و به طور حرفه ای در این راه فعالیت نمایید، در اختیارتان قرار می دهد. آموزشگاه برنامه نویسان به نوعی به مسیر یادگیری شما جهت می دهد تا بتوانید در حوزه های مختلف برنامه نویسی که انتخاب نموده اید موفق عمل کنید و بتوانید همواره با فراگیری اصول اولیه و دقیق، خود و معلومات برنامه نویسی خود را بروز نگه دارید و از ساده ترین تا پیچیده ترین پروژه ها را انجام دهید.

 

مشاور پروژه های برنامه نویسی و بازاریابی الکترونیکی

آیا نیاز به یک مشاور حرفه ای و مجرب در پروژه های برنامه نویسی و یا پروژه های بازاریابی الکترونیکی خود دارید ؟

مهندس ایمان مدائنی مدرس بین المللی و رسمی مایکروسافت، مدیر و موسس انجمن برنامه نویسان و آموزشگاه برنامه نویسان ، دارای مدارک رسمی Microsoft Certified Trainer - MCT و MCSD و MCP و MCSE و MCSA از مایکروسافت، مشاور چندین سازمان و ارگان دولتی و شرکت های خصوصی، می تواند در این مسیر شما را همراهی نماید.

آخرین مقالات

مشاهده همه